بازار انبوه جایی است که صنعت مد میتواند سالانه میلیونها دلار سود به دست آورد. جدا از بخش لوکس، تجارت فروش لباسهای روزمره به افراد عادی به همان اندازه چالش برانگیز است که تلاش برای فروش لباس به افراد ثروتمند. یک مصرفکننده معمولی ممکن است نتواند یک لباس از برند Chanel یا Prada بخرد، اما او همچنان نیاز دارد در محدوده قیمتی که میتواند بخرد، شیک و زیبا به نظر برسد. این یک موضوع خوب است که H&M برندی است که مصرف کنندگان میتوانند به آن اعتماد کنند، زیرا آنها مد شگفت انگیزی را بدون برچسبهای قیمت بالا ارائه میدهند.
H&Mیک برند خردهفروشی جهانی سوئدی است که دائماً روی نبض قلب تپنده مد مینشیند تا بتواند گرایشها و سبکهایی را پیدا کند که مطلوب مخاطبان باشد. حتی افراد شیک پوش با بودجه کم هم میتوانند از این برند خرید کنند. مجموعه کالکشن این شرکت تمامی گروههای سنی را پوشش میدهد و پوشاک و لوازم جانبی باکیفیت زنانه، مردانه، نوجوانان و کودکان را ارائه مینماید. خارج از خطوط تولید اصلی خود، H&M همچنین اقلامی مانند اثاثیه منزل و لوازم آرایشی زیبایی را برای کمک به تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود جهت رضایت مصرف کنندگان به نمایش میگذارد.
H&M با طیف وسیع و متنوع محصولات، بیان سبک شخصی خود را برای هر کسی که اهل مد است آسان میکند. تمرکز بر ارائه مد سریع، مقرون به صرفه و در عین حال شیک به H&M این امکان را داده است که طرفداران بینالمللی زیادی به دست آورند و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت مد معرفی کنند. این برند همه چیز را از جدیدترین ترندها گرفته تا کلاسیکهای ماندگار ارائه میدهد که میتوان آنها را فصل به فصل پوشید. این برند در حال حاضر با ۱۲۰.۰۰۰ پرسنل و ۵۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۷۰ کشور دنیا عرضه میشود. مهمترین رقبای بینالمللی این برند Zara و Forever 21 هستند.
این شرکت در سال 1947 توسط ارلینگ پیرسون با ایجاد اولین فروشگاه در وستراس سوئد تاسیس شد. نام اصلی کسبوکار «Hennes» نا م داشت که به زبان سوئدی «او» است، زیرا فروشگاه در آن زمان به طور انحصاری لباسهای زنانه میفروخت. تا اینکه در سال 1968 پیرسون برند پوشاک Mauritz Widforss را خریداری کرد که نام شرکت را به Hennes & Mauritz تغییر داد تا نشاندهنده گنجاندن لباسهای مردانه توسط برند در محدوده محصولات باشد. بلافاصله پس از ادغام و تغییر نام رسمی به H&M کوتاه شده، شرکت به تدریج شروع به گسترش در خارج از مرزهای سوئد کرد. H&M از زمان تأسیس در سال 1947، پس از ایندیتکس، مالک فروشگاههای زارا، به دومین خردهفروش بزرگ مد در جهان تبدیل شده است.
محصولات گروه H&M در حال حاضر توسط هشت برند کاملاً مشخص شامل H&M، COS، Monki، Weekday، & Other Stories، Cheap Monday، H&M Home و ARKET. است. این برندها با هم تعداد زیادی از سبکها و گرایشها را در مد، زیبایی، لوازم جانبی و لوازم خانگی به مشتریان ارائه میدهند و همچنین تجربیاتی که اکنون شامل غذاهای مدرن و سالم نیز میشود توسط این برند به مخاطبان عرضه میشود
برندهای H&M به خوبی یکدیگر را تکمیل میکنند و هر کدام هویت منحصر به فرد خود را دارند. هر برند دارای یک بخش طراحی و خرید است که در آن تیمهایی متشکل از افراد با پیشینه های مختلف و با تجربه و مهارت های گسترده با یکدیگر همکاری میکنند تا مجموعههایی را مطابق با خواستههای مشتریان ایجاد کنند. گروه H&M یک رویکرد دایرهای دارد که در افزایش استفاده از مواد بازیافتی و پایدار منعکس شده است.
با هدف ارائه یک پیشنهاد مرتبط و خوب در همه زمانها، برندها دائماً تلاش میکنند تا محدوده محصولات خود را حتی بهتر کنند. ديجيتالي شدن و فناوري جديد روشهاي جديدي را براي كار و بهبودها، درست از توسعه محصول و خرید تا ملاقات با مشتریان. تجزیه و تحلیل پیشرفته و فرآیندهای خودکار پشتیبانی را فراهم میکند که به طور فزایندهای در کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد، بینش عمیق تری به مشتری می دهد و به زنجیره تامین سریع تر، انعطاف پذیرتر و پاسخگوتر کمک میکند. این سرمایهگذاریها به H&M امکان میدهد پیشنهاد مشتری را تقویت کرده، تجربه خرید را افزایش داده و ارتباطات شخصیتر را ارائه دهد که در بلندمدت به نفع مشتریان تمام برندهای گروه H&M خواهد بود.
H&M میخواهد همیشه به روز، مدرن و مرتبط باشد. حضور دیجیتالی قوی همراه با فروشگاه ها، نزدیکی به مشتریان در سراسر جهان را ایجاد می کند که منحصر به فرد H&M است. ملاقات با مشتریان منبع دائمی الهام است، همانطور که گفتگو با پیروان درگیر H&M نیز وجود دارد.
کاور | معرفی H&M |
اسلاید ۱ | بازار انبوه جایی است که صنعت مد میتواند سالانه میلیونها دلار سود به دست آورد. جدا از بخش لوکس، تجارت فروش لباسهای روزمره به افراد عادی به همان اندازه چالش برانگیز است که تلاش برای فروش لباس به افراد ثروتمند. یک مصرفکننده معمولی ممکن است نتواند یک لباس از برند Chanel یا Prada بخرد، اما او همچنان نیاز دارد در محدوده قیمتی که میتواند بخرد، شیک و زیبا به نظر برسد. این موضوع خوبی است که H&M برندی است که مصرف کنندگان میتوانند به آن اعتماد کنند، زیرا آنها مد شگفت انگیزی را بدون برچسبهای قیمت بالا ارائه میدهند. |
اسلاید ۲ | H&Mیک برند خردهفروشی جهانی سوئدی است که دائماً روی نبض قلب تپنده مد مینشیند تا بتواند گرایشها و سبکهایی را پیدا کند که مطلوب مخاطبان باشد. حتی افراد شیک پوش با بودجه کم هم میتوانند از این برند خرید کنند. مجموعه کالکشن این شرکت تمامی گروههای سنی را پوشش میدهد و پوشاک و لوازم جانبی باکیفیت زنانه، مردانه، نوجوانان و کودکان را ارائه مینماید. خارج از خطوط تولید اصلی خود، H&M همچنین اقلامی مانند اثاثیه منزل و لوازم آرایشی- زیبایی را برای کمک به تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود جهت رضایت مصرف کنندگان به نمایش میگذارد. |
اسلاید ۳ | H&M با طیف وسیع و متنوع محصولات، بیان سبک شخصی خود را برای هر کسی که اهل مد است آسان میکند. این برند همه چیز را از جدیدترین ترندها گرفته تا کلاسیکهای ماندگار ارائه میدهد که میتوان آنها را فصل به فصل پوشید. تمرکز بر ارائه مد سریع، مقرون به صرفه و در عین حال شیک به H&M این امکان را داده است که طرفداران بینالمللی زیادی به دست آورند و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت مد معرفی کنند. این برند در حال حاضر با ۱۲۰.۰۰۰ پرسنل و ۵۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۷۰ کشور دنیا عرضه میشود. مهمترین رقبای بینالمللی این برند Zara و Forever 21 هستند. |
اسلاید ۴ | این شرکت در سال 1947 توسط ارلینگ پیرسون با ایجاد اولین فروشگاه در وستراس سوئد تاسیس شد. نام اصلی کسبوکار «Hennes» نا م داشت که به زبان سوئدی «او» است، زیرا فروشگاه در آن زمان به طور انحصاری لباسهای زنانه میفروخت. تا اینکه در سال 1968 پیرسون برند پوشاک Mauritz Widforss را خریداری کرد که نام شرکت را به Hennes & Mauritz تغییر داد تا نشاندهنده گنجاندن لباسهای مردانه توسط برند در محدوده محصولات باشد. بلافاصله پس از ادغام و تغییر نام رسمی به H&M کوتاه شده، شرکت به تدریج شروع به گسترش در خارج از مرزهای سوئد کرد. H&M از زمان تأسیس در سال 1947، پس از ایندیتکس، مالک فروشگاههای زارا، به دومین خردهفروش بزرگ مد در جهان تبدیل شده است. |
اسلاید ۵ | محصولات گروه H&M در حال حاضر توسط هشت برند کاملاً مشخص شامل H&M، COS، Monki، Weekday، & Other Stories، Cheap Monday، H&M Home و ARKET. است. این برندها با هم تعداد زیادی از سبکها و گرایشها را در مد، زیبایی، لوازم جانبی و لوازم خانگی به مشتریان ارائه میدهند و همچنین تجربیاتی که اکنون شامل غذاهای مدرن و سالم نیز میشود توسط این برند به مخاطبان عرضه میشود |
اسلاید ۶ | برندهای H&M به خوبی یکدیگر را تکمیل میکنند و هر کدام هویت منحصر به فرد خود را دارند. هر برند دارای یک بخش طراحی و خرید است که در آن تیمهایی متشکل از افراد با پیشینه های مختلف و با تجربه و مهارت های گسترده با یکدیگر همکاری میکنند تا مجموعههایی را مطابق با خواستههای مشتریان ایجاد کنند. گروه H&M یک رویکرد دایرهای دارد که در افزایش استفاده از مواد بازیافتی و پایدار منعکس شده است. |
اسلاید ۷ | با هدف ارائه یک پیشنهاد مرتبط و خوب در همه زمانها، برندها دائماً تلاش میکنند تا محدوده محصولات خود را حتی بهتر کنند. ديجيتالي شدن و فناوري جديد روشهاي جديدي را براي كار و بهبودها، درست از توسعه محصول و خرید تا ملاقات با مشتریان. تجزیه و تحلیل پیشرفته و فرآیندهای خودکار پشتیبانی را فراهم میکند که به طور فزایندهای در کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد، بینش عمیق تری به مشتری می دهد و به زنجیره تامین سریع تر، انعطاف پذیرتر و پاسخگوتر کمک میکند. این سرمایهگذاریها به H&M امکان میدهد پیشنهاد مشتری را تقویت کرده، تجربه خرید را افزایش داده و ارتباطات شخصیتر را ارائه دهد که در بلندمدت به نفع مشتریان تمام برندهای گروه H&M خواهد بود. |
اسلاید ۸ | H&M میخواهد همیشه به روز، مدرن و مرتبط باشد. حضور دیجیتالی قوی همراه با فروشگاه ها، نزدیکی به مشتریان در سراسر جهان را ایجاد می کند که منحصر به فرد H&M است. ملاقات با مشتریان منبع دائمی الهام است، همانطور که گفتگو با پیروان درگیر H&M نیز وجود دارد. |