با برند H & M بیشتر آشنا شوید

بازار انبوه جایی است که صنعت مد می­تواند سالانه میلیون­ها دلار سود به دست آورد. جدا از بخش لوکس، تجارت فروش لباس­های روزمره به افراد عادی به همان اندازه چالش برانگیز است که تلاش برای فروش لباس به افراد ثروتمند. یک مصرف‌کننده معمولی ممکن است نتواند یک لباس از برند Chanel یا Prada بخرد، اما او همچنان نیاز دارد در محدوده قیمتی که می‌تواند بخرد، شیک و زیبا به نظر برسد. این یک موضوع خوب است که H&M برندی است که مصرف کنندگان می­توانند به آن اعتماد کنند، زیرا آنها مد شگفت انگیزی را بدون برچسب­های قیمت بالا ارائه می­دهند.

H&Mیک برند خرده­فروشی جهانی سوئدی است که دائماً روی نبض قلب تپنده مد می­نشیند تا بتواند گرایش­ها و سبک­هایی را پیدا کند که مطلوب مخاطبان باشد. حتی افراد شیک پوش با بودجه کم هم می­توانند از این برند خرید کنند. مجموعه کالکشن  این شرکت تمامی گروه­های سنی را پوشش می­دهد و پوشاک و لوازم جانبی باکیفیت زنانه، مردانه، نوجوانان و کودکان را ارائه می­نماید. خارج از خطوط تولید اصلی خود، H&M  همچنین اقلامی مانند اثاثیه منزل و لوازم آرایشی زیبایی را برای کمک به تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود جهت رضایت مصرف کنندگان به نمایش می­گذارد.

H&M با طیف وسیع و متنوع محصولات، بیان سبک شخصی خود را برای هر کسی که اهل مد است آسان می­کند. تمرکز بر ارائه مد سریع، مقرون به صرفه و در عین حال شیک به H&M این امکان را داده است که طرفداران بین­المللی زیادی به دست آورند و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت مد معرفی کنند. این برند همه چیز را از جدیدترین ترندها گرفته تا کلاسیک­های ماندگار ارائه می­دهد که می­توان آنها را فصل به فصل پوشید. این برند در حال حاضر با ۱۲۰.۰۰۰ پرسنل و ۵۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۷۰ کشور دنیا عرضه می­شود. مهمترین رقبای بین­المللی این برند Zara و Forever 21 هستند.

این شرکت در سال 1947 توسط ارلینگ پیرسون با ایجاد اولین فروشگاه در وستراس سوئد تاسیس شد. نام اصلی کسب‌وکار «Hennes» نا م داشت که به زبان سوئدی «او» است، زیرا فروشگاه در آن زمان به طور انحصاری لباس‌های زنانه می‌فروخت. تا اینکه در سال 1968 پیرسون برند پوشاک Mauritz Widforss  را خریداری کرد که نام شرکت را به Hennes & Mauritz تغییر داد تا نشان‌دهنده گنجاندن لباس‌های مردانه توسط برند در محدوده محصولات باشد. بلافاصله پس از ادغام و تغییر نام رسمی به H&M کوتاه شده، شرکت به تدریج شروع به گسترش در خارج از مرزهای سوئد کرد. H&M از زمان تأسیس در سال 1947، پس از ایندیتکس، مالک فروشگاه‌های زارا، به دومین خرده‌فروش بزرگ مد در جهان تبدیل شده است.

محصولات گروه H&M در حال حاضر  توسط هشت برند کاملاً مشخص شامل    H&M، COS، Monki، Weekday، & Other Stories، Cheap Monday، H&M Home و ARKET. است. این برندها با هم تعداد زیادی از سبک‌ها و گرایش‌ها را در مد، زیبایی، لوازم جانبی و لوازم خانگی به مشتریان ارائه می‌دهند و همچنین تجربیاتی که اکنون شامل غذاهای مدرن و سالم نیز می‌شود توسط این برند به مخاطبان عرضه می­شود

برندهای H&M به خوبی یکدیگر را تکمیل می­کنند و هر کدام هویت منحصر به فرد خود را دارند. هر برند دارای یک بخش طراحی و خرید است که در آن تیم­هایی متشکل از افراد با پیشینه های مختلف و با تجربه و مهارت های گسترده با یکدیگر همکاری می­کنند تا مجموعه­هایی را مطابق با خواسته­های مشتریان ایجاد کنند. گروه H&M یک رویکرد دایره­ای دارد که در افزایش استفاده از مواد بازیافتی و پایدار منعکس شده است.

با هدف ارائه یک پیشنهاد مرتبط و خوب در همه زمان‌ها، برندها دائماً تلاش می‌کنند تا محدوده محصولات خود را حتی بهتر کنند. ديجيتالي شدن و فناوري جديد روشهاي جديدي را براي كار و بهبودها، درست از توسعه محصول و خرید تا ملاقات با مشتریان. تجزیه و تحلیل پیشرفته و فرآیندهای خودکار پشتیبانی را فراهم می­کند که به طور فزاینده­ای در کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد، بینش عمیق تری به مشتری می دهد و به زنجیره تامین سریع تر، انعطاف پذیرتر و پاسخگوتر کمک می­کند. این سرمایه‌گذاری‌ها به H&M امکان می‌دهد پیشنهاد مشتری را تقویت کرده، تجربه خرید را افزایش داده و ارتباطات شخصی‌تر را ارائه دهد که در بلندمدت به نفع مشتریان تمام برندهای گروه H&M خواهد بود.

H&M می­خواهد همیشه به روز، مدرن و مرتبط باشد. حضور دیجیتالی قوی همراه با فروشگاه ها، نزدیکی به مشتریان در سراسر جهان را ایجاد می کند که منحصر به فرد H&M است. ملاقات با مشتریان منبع دائمی الهام است، همانطور که گفتگو با پیروان درگیر H&M نیز وجود دارد.

کاور معرفی H&M
اسلاید ۱ بازار انبوه جایی است که صنعت مد می­تواند سالانه میلیون­ها دلار سود به دست آورد. جدا از بخش لوکس، تجارت فروش لباس­های روزمره به افراد عادی به همان اندازه چالش برانگیز است که تلاش برای فروش لباس به افراد ثروتمند. یک مصرف‌کننده معمولی ممکن است نتواند یک لباس از برند Chanel یا Prada بخرد، اما او همچنان نیاز دارد در محدوده قیمتی که می‌تواند بخرد، شیک و زیبا به نظر برسد. این موضوع خوبی است که H&M برندی است که مصرف کنندگان می­توانند به آن اعتماد کنند، زیرا آنها مد شگفت انگیزی را بدون برچسب­های قیمت بالا ارائه می­دهند.
اسلاید ۲ H&Mیک برند خرده­فروشی جهانی سوئدی است که دائماً روی نبض قلب تپنده مد می­نشیند تا بتواند گرایش­ها و سبک­هایی را پیدا کند که مطلوب مخاطبان باشد. حتی افراد شیک پوش با بودجه کم هم می­توانند از این برند خرید کنند. مجموعه کالکشن این شرکت تمامی گروه­های سنی را پوشش می­دهد و پوشاک و لوازم جانبی باکیفیت زنانه، مردانه، نوجوانان و کودکان را ارائه می­نماید. خارج از خطوط تولید اصلی خود، H&M  همچنین اقلامی مانند اثاثیه منزل و لوازم آرایشی- زیبایی را برای کمک به تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود جهت رضایت مصرف کنندگان به نمایش می­گذارد.
اسلاید ۳ H&M با طیف وسیع و متنوع محصولات، بیان سبک شخصی خود را برای هر کسی که اهل مد است آسان می­کند. این برند همه چیز را از جدیدترین ترندها گرفته تا کلاسیک­های ماندگار ارائه می­دهد که می­توان آنها را فصل به فصل پوشید. تمرکز بر ارائه مد سریع، مقرون به صرفه و در عین حال شیک به H&M این امکان را داده است که طرفداران بین­المللی زیادی به دست آورند و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت مد معرفی کنند. این برند در حال حاضر با ۱۲۰.۰۰۰ پرسنل و ۵۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۷۰ کشور دنیا عرضه می­شود. مهمترین رقبای بین­المللی این برند Zara و Forever 21 هستند.
اسلاید ۴ این شرکت در سال 1947 توسط ارلینگ پیرسون با ایجاد اولین فروشگاه در وستراس سوئد تاسیس شد. نام اصلی کسب‌وکار «Hennes» نا م داشت که به زبان سوئدی «او» است، زیرا فروشگاه در آن زمان به طور انحصاری لباس‌های زنانه می‌فروخت. تا اینکه در سال 1968 پیرسون برند پوشاک Mauritz Widforss  را خریداری کرد که نام شرکت را به Hennes & Mauritz تغییر داد تا نشان‌دهنده گنجاندن لباس‌های مردانه توسط برند در محدوده محصولات باشد. بلافاصله پس از ادغام و تغییر نام رسمی به H&M کوتاه شده، شرکت به تدریج شروع به گسترش در خارج از مرزهای سوئد کرد. H&M از زمان تأسیس در سال 1947، پس از ایندیتکس، مالک فروشگاه‌های زارا، به دومین خرده‌فروش بزرگ مد در جهان تبدیل شده است.
اسلاید ۵ محصولات گروه H&M در حال حاضر  توسط هشت برند کاملاً مشخص شامل    H&M، COS، Monki، Weekday، & Other Stories، Cheap Monday، H&M Home و ARKET. است. این برندها با هم تعداد زیادی از سبک‌ها و گرایش‌ها را در مد، زیبایی، لوازم جانبی و لوازم خانگی به مشتریان ارائه می‌دهند و همچنین تجربیاتی که اکنون شامل غذاهای مدرن و سالم نیز می‌شود توسط این برند به مخاطبان عرضه می­شود
اسلاید ۶ برندهای H&M به خوبی یکدیگر را تکمیل می­کنند و هر کدام هویت منحصر به فرد خود را دارند. هر برند دارای یک بخش طراحی و خرید است که در آن تیم­هایی متشکل از افراد با پیشینه های مختلف و با تجربه و مهارت های گسترده با یکدیگر همکاری می­کنند تا مجموعه­هایی را مطابق با خواسته­های مشتریان ایجاد کنند. گروه H&M یک رویکرد دایره­ای دارد که در افزایش استفاده از مواد بازیافتی و پایدار منعکس شده است.
اسلاید ۷ با هدف ارائه یک پیشنهاد مرتبط و خوب در همه زمان‌ها، برندها دائماً تلاش می‌کنند تا محدوده محصولات خود را حتی بهتر کنند. ديجيتالي شدن و فناوري جديد روشهاي جديدي را براي كار و بهبودها، درست از توسعه محصول و خرید تا ملاقات با مشتریان. تجزیه و تحلیل پیشرفته و فرآیندهای خودکار پشتیبانی را فراهم می­کند که به طور فزاینده­ای در کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد، بینش عمیق تری به مشتری می دهد و به زنجیره تامین سریع تر، انعطاف پذیرتر و پاسخگوتر کمک می­کند. این سرمایه‌گذاری‌ها به H&M امکان می‌دهد پیشنهاد مشتری را تقویت کرده، تجربه خرید را افزایش داده و ارتباطات شخصی‌تر را ارائه دهد که در بلندمدت به نفع مشتریان تمام برندهای گروه H&M خواهد بود.
اسلاید ۸ H&M می­خواهد همیشه به روز، مدرن و مرتبط باشد. حضور دیجیتالی قوی همراه با فروشگاه ها، نزدیکی به مشتریان در سراسر جهان را ایجاد می کند که منحصر به فرد H&M است. ملاقات با مشتریان منبع دائمی الهام است، همانطور که گفتگو با پیروان درگیر H&M نیز وجود دارد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید: 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
این مقالات را از دست ندهید